20240623她的日與夜.jpg  

韓劇: 她的日與夜

 

 

她的日與夜| *Sarah Kang-My Little Dream 我的小小美夢/낮과 밤이 다른 그녀| Sarah Kang-My Little Dream

詞:姜智元,在輝 강지원  曲:姜智元 강지원

 

I used to look at the stars  我習慣凝望著星星 

How they'd shine so bright  看它們璀燦的閃耀著

Make a wish every time  在每次許下願望之時

 

But I know that the sun will come up  可我知白日終會來臨

And this moment will fade  這樣的時刻總會消失 

I'll forget it and wish it away  我將遺忘然後希望它會遠去 

 

Maybe one day I will finally see  也許有天我終將看見 

All of the things that I wished I would be  所有我曾想要成為的一切 

Imagine a warm summer day  包括想像著在某個溫暖夏日 

You would smile at me  你會對着我微笑 

Like it was yesterday  一切恍如昨日 

 

It's hard to hold on and believe  堅持與信仰是件難事 

'Cause what if it's not meant to be  因為它若非上天註定 

I'll try to pretned  我將試著假裝 

That it's not the end  這並不是結束 

of dreaming my lillte dream  我所夢想的那小小美夢啊

 

Time after time as the seasons go by  季節一次次更迭 

I wonder if I'll finally choose to give up  我也想知道最終是否會選擇放棄 

But imagine a warm summer day  還想像著在某個溫暖夏日 

You would smile at me  你會對著我微笑 

Like it was yesterday  一切恍如昨日 

 

It's hard to hold on and believe  堅持與信仰是件難事 

'Cause what if it's not meant to be  因為它若非上天註定

I'll try to pretend  我將試著假裝 

That it's not the end  這並不是結束 

of dreaming my little dream  我所夢想的那小小美夢啊 

Just wait and see  就等著瞧吧 

 

It's hard to hold on and believe  堅持與信仰是件難事 

'Cause what if it's not meant to be  因為它若非上天註定 

I'll try to pretend  我將試著假裝 

That it's not the end  這並不是結束

You just wait and see  你就等著瞧吧 

I know it's real  我知道它會成真 

I'll keep on dreaming my little dream  我會繼續夢想著我的小小美夢

 

 

 

 

Sarah Kang-My Little Dream 我的小小美夢  影片來源:Youtube(ADA Korea)

 

 

 

 

 

*若有謬誤,敬請指正.

**若需轉貼文章或翻譯內容,請先告知並註明出處,謝謝........

 

 

 

 

#SarahKang

#MyLittleDream

#我的小小美夢

#她的日與夜

#낮과밤이다른그녀

 

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    老繭 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()