20240331Hide.jpg  

韓劇:Hide 

 

 

韓劇:Hide| Gyuna-LAVA 火山爆發 / 하아드:규나-LAVA

詞/曲:韓勝令,C-Young,Livy 한승령,씨영,리비 

 

I can't take another lonely night  我無法再忍受任何寂寞夜晚 

You know that I need you more  你知道我更需要你

You know that I need you more  你明白我更需要你 

I'm not giving in without a fight  我不會不盡力爭取就輕言放棄 

I'm ready to crash and roar  已做好準備迎接衝撞和咆哮

I'm crumbling down the door  我會毀掉這扇門 

 

Another night  另一夜 

Imma take it all,now or never  我會試著全都帶走 就是現在否則就永不再承受 

Coming alive  將甦醒   

Like I want you more,I want you more  正如我更想擁有你 如此想要擁有你 

I'll survive,no I'm not giving in,it's over  我將倖存 不會放棄 一切都會結束 

Don't you know you're driving me wild(like lava)  你難道不知你快把我搞瘋(就像火山爆發)

Brighter,shining brighter than the city  更明亮些 要比這城市更加閃爍明亮

With you running there beside me,come alive(like lava)  當你與我一起奔跑著 讓我甦醒(就像火山爆發)

Higher,getting higher than the heavens  更高遠些 比天堂還來得更高更遠 

I won't wait another second,come alive(like lava)  我將不再等待 要徹底甦醒(就像火山爆發) 

 

Heart beat like you're getting it all  心狂跳像是你將得到一切

I'll catch you whenever you fall  當你墜落 我會牢牢接住

I break through when you're hitting a wall  當你想打倒高牆 我會為你穿破一切

(I'll give you lava)  (我會給你火山爆發般的力量)

 

Concrete,and I'm giving it all  無比確定我將會全力以赴

You catch me whenever I fall  當我墜落 請牢牢接住我

Come running whenever I call  當我呼喚 請速奔向我

(I'll give you lava)  (我會給你火山爆發般的力量)

 

Baby,I am in your orbit  寶貝 我正在你運行的軌道中 

Tell me this is how you want it  告訴我這是否正是你所想要的 

I can't wait another moment  無法再等待一分一秒 

Now my eyes are wide open  此刻我正睜大雙眼 

All the stars they can align  看星群皆可齊齊排列成行 

When you put your hand in mine  當你握緊我對你伸出的手 

Now I know that it's our time  我就知道屬於我倆的時間已經來臨 

 

Another night  另一夜

Imma take it all,now or never  我會試著全都帶走 就是現在否則就永不再承受

Coming alive  將甦醒 

Like I want you more,I want you more  正如我更想擁有你 如此想要擁有你

I'll survive,no I'm not giving in,it's over  我將倖存 不會放棄  一切都會結束

Don't you know you're driving me wild(like lava)  難道你不知道你快把我搞瘋(就像火山爆發)

Brighter,shining brighter than the city  更明亮些 要比這城市更加閃爍明亮 

With you running there beside me,come alive(like lava)  當你與我一起奔跑著 讓我甦醒(就像火山爆發) 

Higher,getting higher than the heavens  更高遠些 比天堂還來得更高更遠 

I won't wait another second,come alive(like lave)  我將不再等待 要徹底甦醒(就像火山爆發)

 

Heart beat like you're getting it all  心狂跳像是你將得到一切

I'll catch you whenever you fall  當你墜落 我會牢牢接住 

I break through when you're hitting a wall  當你想打倒高牆 我會為你穿破一切

(I'll give you lava)  (我會給你火山爆發般的力量) 

 

Concrete,and I'm giving it all  無比確定我將會全力以赴

You catch me whenever I fall  當我墜落 請牢牢接住我

Come running whenever I call  當我呼喚 請速奔向我

(I'll give you lava)  (我會給你火山爆發般的力量)

 

 

 

 

Gyuna-LAVA 火山爆發/규나-LAVA  影片來源:Youtube(Music Paparazzi 뮤직파파라치)

 

 

 

 

 

*若有謬誤,敬請指正.

**若需轉貼文章或翻譯內容,請先告知並註明出處,謝謝........

 

 

 

 

#Gyuna 

#Lava

#Hide

#火山爆發

#규나

#하이드

 

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    老繭 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()