20240322美好世界3.jpg  

韓劇:美好世界

 

 

韓劇:美好世界| Kwon InSeo-Remember 記得/원더풀 월드:권인서-Remember

詞:Sarah.J  曲:螞蟻 개미 

 

Someday  將來某天 

oh I will tell you everything  我會告訴你一切 

The day we meet  在我們重遇時 

 

One day  會有一天 

oh I'd be standing next to you  我會站在你身邊 

And saying goodnight  跟你道晚安 

 

Rainy days will fade away  陰雨天將消失無蹤 

Nothing seems to matter now  此刻其它一切似乎都不再重要 

 

So let me ease your mind and say  所以就讓我 與你寬心並說聲 

You'll be fine  你會沒事的

Meet me in my dream all night long  我們約好今晚夢裡見 

 

um Sorry if I let you down  要是我讓你失望了 對不起 

um Let me make it up to you  請給我機會讓我彌補你 

 

When I see you on the way  當我在途中遇見你 

Promise I'll be there for you  我保證會在原地為你守候 

Until then,keep me close  在那之前 就讓我靠近你吧

 

In the silence of the night  在寧靜夜裡

I will send my love and fly  我會向你飛去並送予我的愛 

 

Holding you close within my heart day by day  每日都要將你深藏在我心底 

Waiting for you with open arms  會張開雙臂等待你 

 

um Sorry if I let you down  要是我讓你失望了 對不起 

um Let me make it up to you  請給我機會讓我彌補你  

 

When I see you on the way  當我在途中遇見你

Promise I'll be there for you  我保證會在原地守候

Until then  在那之前....

 

um I'll be always by your side  我會永遠留在你身邊 

um See what your love means to me  你會看見你的愛對我有多重要 

 

When I see you on the way  當我在途中遇見你 

Promise I won't make you cry  我保證絕不讓你哭 

Until then,remember me  在那之前 請記得我

 

 

 

 

Kwon InSeo-Remember 記得/권인서-Remember  影片來源:Youtube(모스트콘텐츠 MOSTCONTENTS)

 

 

 

 

 

*若有謬誤,敬請指正.

**若需轉貼文章或翻譯內容,請先告知並註明出處,謝謝........

 

 

 

 

#KwonInSeo 

#Remember 

#記得

#美好世界

#권인서 

#원더풀월드 

 

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    老繭 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()