20240120我的HappyEnding4.jpg  

韓劇:我的Happy Ending

 

 

韓劇:我的Happy Ending| Kim Museum-Broken Parts 碎片/나의 해피엔드:김뮤지엄-Broken Parts

詞:JEMMA 젬마  曲:Dailog 데일로그

 

Does it matter after all?  這真的如此重要嗎?

미뤄둔 시간 속 I wonder  我在推延的時間裡不禁好奇著

 

눈을 뜨면 사라질 꿈처럼  睜開雙眼就如夢般消失 

Can you make all of the scars just disappear  那你能不能讓所有傷痕都消失無蹤 

But when I close my eyes  但當我閉上眼 

 

스쳐간 순간 속 너의 미소도  連你擦肩而過那瞬間的微笑 

Stuck inside my heart with broken parts  也讓我塞了滿心碎片 

 

속삭인 말들 속 무딘 인사도  連低語中的遲鈍問候 

It falls to pieces when you come around  當你走近也隨之摔碎成片

Can't let you go You go  但卻無法讓你走 讓你走 

 

In the night when everything goes dark  在一切都變得黑暗的夜裡

(everything goes dark)  (一切都變得黑暗)

I try and try to find my peace of mind  我一再試著讓心平靜下來

(fall inside)  (內心已破碎)

부서진 마음 속을  在已粉碎的心裡 

걷고 있는 나  踽踽而行的我 

 

Can you make all of the scars just disappear  所以你能不能讓所有傷痕都消失無蹤 

But when I close my eyes  但當我閉上眼

 

스쳐간 순간 속 너의 미소도  連你擦肩而過那瞬間的微笑 

Stuck inside my heart with broken parts  也讓我塞了滿心碎片

(Now I know)  (現在我已明白)

 

속삭인 말들 속 무뎌진 네 인사도  連你低語中的生硬問候 

fall to pieces whenever you come around  當你走近也隨之摔碎成片 

oh why  啊 為何....

 

 

 

 

Kim Museum-Broken Parts 碎片/김뮤지엄-Broken Parts  影片來源:Youtube(WM Korea)

 

 

 

 

 

*若有謬誤,敬請指正.

**若需轉貼文章或翻譯內容,請先告知並註明出處,謝謝........

 

 

 

 

#KimMuseum

#BrokenParts

#碎片

#我的HappyEnding

#김뮤지엄 

#나의해피엔드

 

 

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    老繭 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()